WINTER SKIN CARE





Heej, 
v današnji objavi bom predstavila kako negujem kožo pozimi. V tem času naša koža potrebuje drugačno nego kot poleti. Kožo moramo pozimi zaščititi pred mrazom, hkrati jo moramo vlažiti, saj je zrak v hiši toplejši in bolj suh.

Moja rutina ne bo primerna za vse. Vsak ima drugačen tip kože, zato moramo nego prilagoditi. Moj tip kože je masten s suho povrhnjico.

Ko odstranim vsa ličila in z milom umijem obraz, začnem nego s tonikom. Tonik nam povrne, uravna pH kože, katerega smo z vodo ''porušili''.

V mojem primeru je tonik kar jabolčni kis. Ko sem to prvič zasledila na internetu, si nisem predstavljala "imeti" kis na obrazu predvsem zaradi vonja. V resnici pa neprijeten vonj traja le toliko časa, da se kis posuši. Jabolčni kis deluje antibakterijsko, zato je odličen za kožo z nečistočami. Primeren je tako za mastno kot tudi suho kožo, saj uravnava pH kože.


Nego nato nadaljujem s kremo. V zimskem času nanašam dve kremi. Prva kožo vlaži. Biobaza vlažilni fluid ima dodan vitamin E, kateri ima antioksidativno delovanje in pomaga pri celjenju ran (zato je primeren za aknasto kožo).

Spletna stran: BOLUS GLINENA MASKA


Ker želim to vlago zadržati v koži, nanjo nanesem še hranilno kremo na osnovi olj. Jaz uporabljam kremo (mazilo s črno kumino) kozmetike Bolus, prav tako uporabljam tudi njihovo masko (enkrat na teden).  Vsa kozmetika je 100% naravna, ročno izdelana, njena osnova je glina. Glina je polna mineralov, zato deluje protivnetno, obnavlja celice, poleg tega pa nase veže vodo, kar v kozmetičnih izdelkih prepreči izhlapevanje vode iz kože.

Spletna stran: BOLUS KREMA
Spletna stran: MSM KREMA





Krema s črno kumino je bogata z olji, vendar ne pusti mastnega videza, zato jo uporabljam tudi pod makeupom. Poleg te, pa uporabljam Barbarella msm kremo. Malo slabše se vpija,zato je ne nanašam pod ličila, sem pa opazila, da od kar uporabljam to kremo, so ranice od aken izginile. Olja naredijo na koži neprepustno plast, s tem preprečijo izhlapevanje vlage.

S tem se nega moje kože  konča. Kar nekaj časa sem potrebovala, da sem našla izdelke, ki mi ne bodo povzročali akn in hkrati kožo preveč izsušili. Napaka, ki jo pogosto delamo je, da mastno kožo preveč izsušimo in s tem še bolj spodbudimo delovanje lojnic. Prav zaradi tega je tudi mastno kožo potrebno vlažiti.










CONVERSATION

0 komentarji:

Post a Comment

Here you can leave some wishes and requests!

Note: only a member of this blog may post a comment.